header photo

14 Eylül 2010 Salı

ben bu milletin kompleksine takarım arkadaş...

Birkaç gündür evdeyim. TV'lerin gündüz kuşağını özlemişim, onları izliyorum. Yalnız evlendirme programları almış başını gitmiş, onu anladım. Fox'takinde az önce müthiş iki diyaloğa rastladım, ağzım açık kaldı.

50'lerinde bir amca 30'larında bir ablaya talip olmuş. Amca denizciymiş zamanında, kamarot filanmış. Sunucu seyirciye soralım diyor, olur mu bu çift olmaz mı? Maksat fişeklemek tabii insanları. Bir iki laf ediliyor, denizci amca itiraz ediyor: ben sizin yorumlarınızı istemiyorum, ben bu hanıma talip oldum, o konuşsun.
Sonra seyirciler arasından bir adamla şu tuhaf diyalog geçiyor.

Denizci: İstemiyorum arkadaşım yorumlarınızı...
Adam: Sen kimsin ya... Ben de denizciyim, şu kadar yıl reislik yaptım. Sen kamarotmuşsun. Ben senin işverenin konumundayım. Beni dinleyeceksin. Sen benim yorumumu nasıl kabul etmezsin.

Tam "oha aq komplekse bak" derken, başka bir adam alıyor mikrofonu.

Adam: Sen bizim yorumlarınızı dinlemek zorundasın.
Denizci: Mecbur muyum beyefendi? Bu hanım söyleyecek son sözü...
Adam: Mecbursun tabii. Zaten şu kılığına bak. (Denizci abi kot, polo yaka t-shirt üzeri keten ceket giymiş) Şu yaşa gelmişsin böyle giyiniyorsun. (Kendisi de kravatlı filan)
Denizci: Ne alakası var kardeşim. Ben kendimi 35 yaşında hissediyorum.
Adam: Ben senelerce idare şefliği yaptım. 600 kişi yönettim. İnsan idare ettim ben. Kızım olsa sana vermem.
Denizci: Ben de senin kızını almam zaten. Senin kızın da sana benzer. Almam.
Adam: Sen bana kurban ol.
Denizci: Kadın olsan sana talip olmadın diye kıskandın derdim. Ama erkeksin...

Bu ne lan? Bu ne aq! Millet ne kadar kompleksliymiş.
Ama özlemişim gündüz TV izlemeyi, o ayrı...

0 dedi bi başkası: