header photo

26 Nisan 2010 Pazartesi

herkes serbest, bi sen tutsak...

Antalya'da sarhoş lavuk, arabsıyla otobüs durağına dalmış, 8 kişi yaralanmış. Herif kaçmış, 4 saat sonra polise teslim olmuş. Gel gör ki, bu dallama tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılmış.

Siirt'teki malum olayı duymayan kalmadı. 13-14 yaşındaki piçlerin el kadar bebeklere yaptıklarını okumuşsunuzdur. Okumayan kaldıysa da, (yalnız dikkat edin içiniz kalkabilir) buyursun buradan baksın. Şimdi bu piç kuruları da serbest. (Küçük bir çocuk babası olarak söylüyorum! Çocuk mocuk anlamam ben arkadaş, bunları da yaşı kaç olursa olsun siklerinden sallandırmak lazım)

Meclis'te ıvır zıvırları tartışacaklarına, bu tür suçların yaptırımlarına bi hal çare bulsalar ya ağalar, paşalar! Reformsa, gelin bunlara bir reform getirin! İnsan büyüdükçe geleceğe ilişkin korkuları daha da artıyor.

1 dedi bi başkası:

leyla dedi ki...

13-14 yaşında çocuklar oralarda baba oluyorlar. O yüzden o hayvanları çocuk olarak görmiyorum ben. Dün sabahtan beri alt üst oldum onlar yüzünden. O çok sevdikleri töreyi ygulasınlar bu hayvanlara. Bir kız sevdiğine kaçınca töre diyorlar, bu hayvanlarıda toplum adına öldürsünler. İçim yinede soğumaz ama sanırım.