header photo

13 Haziran 2011 Pazartesi

daldan dala

-Uzun zamandır yazmak isteyip yazamıyorum sevgili günlük. Zamansızlıktan değil, üşengeçlikten ve unutkanlıktan. Süper fikirler (yazı konusu, icatlar, besteler vs) hep gece uykuya dalmadan önce aklıma geliyor. Beyin en iyi kapasitesine o zaman ulaşıyormuş galiba. Başucunda not defteriyle yatan insanlara hastayım. Bunu yapmaya da üşeniyorum. (Yok günlük, öyle icatları, besteleri filan olan bi insan değilim ama süper fikirlerim oldu genelde. Haliyle ben icraata geçmeden başkaları yapıverdi, her Türk gencinin başına geldiği gibi. Bkz: Olm Amerika'daki gibi hot dog arabası yapıp sokakta satalım, paranın amına koruz la!)

-Benim işim kısa yazmak sevgili günlük. Evet, gerçek işim bu. O yüzden de buraya da kısa yazıyorum. Yoksa anlatacak çok şeyim var.

-Seks hayatımda kıpırdanma var günlükcüğüm. Artık neredeyse her hafta seks yapıyorum. Baya da kaliteli oluyor bunlar.

-Geçenlerde gece dışarı çıktım. Daha önce bir kere içip çok beğendiğim bir içkiden içtim baya bi miktar. Yalnız, kadehine 25 tl verince (1-2 yudumda biten bişey) ertesi gün çok pişman oldum :)

-Bir tanıdığımın arkadaşının ablasıyla aynı işyerinde çalışıyormuşuz. Benim için "çok hoş adam ama evliymiş maalesef" demiş. Şimdi bu hatunun kim olduğunu öğrenmeye çalışıyorum. Egom okşandı sevgili günlük.

-İşyeri demişken, bir iş arkadaşımla yakınlaşmaya başladık sevgili günlük. Ama o anlamda değil, arkadaş gibi. Çok memnunum bu durumdan, çünkü etrafımda sürekli güzel insanlar görmek istiyorum. Kim istemez ki? Hatun valla çok güzel sevgili günlük!

-Bu yaz iyi bir tatil yapmak istiyorum sevgili günlük. İyi derken, harbi iyi! Hem gezip tozup yeni yerler görmek, hem de eskiden yaptığımız gibi zevcemle gündüz deniz kenarında malak gibi yatıp, gece de içip içip sevişmek istiyorum. Hatta karar verdik, başka türlü çılgınlıklar da yapmayı deneyeceğiz. Bakalım artık, son birkaç senenin acısını çıkarabilecek miyiz? Şunun şurasında gençliğin bitmesine ne kaldı aq!

0 dedi bi başkası: