header photo

25 Şubat 2010 Perşembe

bir şeyler olacak, hissediyorum!

Evet, hissediyorum ama iyi mi ediyorum, kötü mü, bilemedim.

Geçenlerde bir iş yemeği için iş arkadaşlarımla birlikte (müdür v.s. dahil) güzel bir meyhaneye gittik. Yediğim içtiğim benim olsun, gördüklerimi anlatayım. Ben bu kadar güzel kadını bir arada görmemiştim! Aseksüel hayatın bir getirisi olarak bana mı öyle geldi, yoksa yüce yaradan o gece bana bir işaret vermek için hepsini oraya mı toplamıştı anlamdım. Belki de "çirkin kadın yoktur, az vodka vardır" diye boşuna dememiş Rus kardeşlerimiz. Neyse.. mevzu o değil aslında.



O gece meyhaneden sonra bir gece kulübüyle devam etti program. Israrlara dayanamadım tabii, katıldım etkinliğe. Meyhanedeyken bütün gece tam karşımda oturan iş arkadaşım da (başka başka bölümlerdeyiz ama neredeyse hergün karşılaşıyoruz, en azından sigara molalarında filan) geldi oraya. Güzel, seksi bir kadın. Sadece o gece değil, ondan önce de aynı şeyi düşünüyordum. Zaten son bir kaç aydır samimiyetimiz giderek ilerliyor. Gece kulübünde biraz sohbet ilerledi (heyecana mahal yok), benim evli olduğumu bildiği halde bekarlığın ne kadar güzel olduğundan, kendisinin de nişanlısından yeni ayrıldığından ve biraz daha bir şeylerden filan bahsetti (bu bir işaret mi kızlar?:). Gece boyunca sık sık da bakışlarını yakaladım. İş yerinde de bir kaç gün sonra karşılaştığımızda hemen yanıma geldi, sohbet ettik biraz. Ama maalesef yoğundum.

(Bu ne lan, Güzin Abla mektubu gibi olmuş!)

"Eee, bu mudur yani?" diyen olabilir. Evet budur. Lakin diyeceğim o ki, yazının başlığı herşeyi özetliyor.

0 dedi bi başkası: