header photo

4 Mart 2010 Perşembe

hoşgeldim!

Birkaç gün seyahatteydim. Dünyanın en sıkıcı şehirlerinden birine, Brüksel'e gittim. Gitmez olaydım. O ne rüzgar, o ne yağmur, o ne soğuk kardeşim! Nasıl yaşıyolar bu memlekette? Sokaklardaki bütün çöp kutuları kırık şemsiyelerle doluydu. Ama yediğim en güzel çikolata buradaydı. Bizim yediklerimiz samanmış, saman...



Sıkıcı birkaç günü bana unutturacak en güzel şeyi, Grand Platz'ın kenar sokaklarından birindeki bir jazz club'ı, ancak son gün keşfedebildim. Müthiş müzik yapan 70'lik birkaç delikanlı ve o kulüp, memleketime bir kez daha sövmemi sağladı. Niye böyle yerler yok a.q. bizim buralarda? Ha, bir de günübirlik Amsterdam'a kaçış, gecenin bir vakti dönüş, Amsterdam geyikleri filan da olmazsa olmaz. Belki başka bir zaman anlatırım.

0 dedi bi başkası: