header photo

11 Ocak 2010 Pazartesi

bu ne yaa...

-iyi günler, X bey'le mi görüşüyorum?
-evet, benim buyurun.
-iyi günler X bey. sizi odeon (ben öyle anladım ama aegon'muş doğrusu) sigortadan arıyorum. sizi yeni bilmemne sigortası hakkında bilgilendirmek istiyorum. birkaç dakikanız var mı?
-hayır yok. müsait değilim, kusura bakmayın.
-sadece bir iki dakika sürecek.
-şu anda meşgulüm, kusura bakmayın. (kibar olmaya çalışıyorum)
-efenim, yeni bilmemne sigortamızın şu şu avantajlarını öğrenmek istemez misiniz?
-hayır dedim. ilgilenmiyorum. (hala kibar olmaya çalışıyorum)
-ama efenim, bu yeni sigortayla...
-hanımefendi, zamanım yok. ayrıca ilgilenmiyorum. kapatabilir miyiz? (iş arkadaşlarım bana bakmaya başlıyor)
-ama X bey, yeni sigortamızın sunduğu avantajlar bla bla....
-hanımefendi, ben mi anlatamıyorum. il-gi-len-mi-yo-rum. lütfen kapatabilir miyiz? (ses tonum bayağı sertleşiyor)
-peki X bey, sizi daha sonra ne zaman aramamızı istersiniz?
-yahu istemiyorum. aramayın beni. ilgilenmiyorum dedim. (neredeyse bağırıyorum)
-ama bla bla bla....
-kapatabilir miyiz? (artık bağırıyorum)
-peki x bey, iyi günler.

Anlıyorum, işsizlik, zar zor bulunan bir iş, satış baskısı, maaş/prim alamama sıkıntısı v.s. ama biz de insanız ya! Bunu okuyan satışçı arkadaşlar varsa, ne olur bana kulak versin. Israr, satış yapma ihtimalinizi artırmaz. Tam tersine, sigorta yaptıracağım varsa bile artık Aegon sigortanın kapısından geçmem. Bilginize...

0 dedi bi başkası: